Zintegrowany System Zgłoszeń
13 maja 2020
Kochani!
Wraz z zakończeniem XIV edycji Skyblocka zamykamy również aktualny system udzielania pomocy, a wprowadzamy do życia Zintegrowany System Zgłoszeń.
Co się zmieni?
Oznacza to, że niezależnie od platformy, na której udzielać będziemy pomocy - w przypadku braku możliwości rozwiązania sprawy do ręki - utworzone zostanie zgłoszenie zawierające wszystkie informacje i umożliwiające dalszy kontakt.
Jak zrobić zgłoszenie? Jak dostać się do utworzonego zgłoszenia?
- Panel zgłoszeń na stronie - w panelu gracza udostępniliśmy nową zakładkę Pomocy technicznej, z której dostać się możecie do wszystkich utworzonych zgłoszeń, a także utworzyć kolejne.
- Interfejs w grze - dodatkowo zapewniliśmy menu w grze dostępne pod komendami /z, /zglos, /zgloszenia, w którym można utworzyć nowe zgłoszenie, zobaczyć aktywne zgłoszenia lub zamknięte z nieodczytaną odpowiedzią, a także dodać swoją odpowiedź.
Zintegrowany System Zgłoszeń utworzony został z myślą o efektywniejszym rozwiązywaniu spraw graczy, udostępnienia swobodnego dostępu do nich, a także ujednolicenia sposobu udzielania pomocy.
Administracja SkyUP.pl