Zawieszenie płatności PSC i przelewów [Zakończone]
27 marca 2018
Aktualizacja: 06.04.2018
Szanowni Państwo,
formalności związane z przeniesieniem sklepu zostały zakończone. Dostępne kanały płatności to: SMS, PSC, przelew, PayPal.
Administracja SkyUP.pl
Aktualizacja: 04.04.2018
Szanowni Państwo,
formalności związane z przeniesieniem sklepu do nowego operatora zostały zakończone. Kolejnym etapem prac jest przystosowanie automatycznego sklepu do odmiennych rozwiązań technicznych. Nie mniej jednak ponownie jesteśmy zdolni do księgowania płatności. Ostateczna lista przyjmowanych transakcji to: PaySafeCard, przelewy oraz ponownie PayPal.
Planowana data wprowadzenia automatycznego sklepu na stronie to najbliższy weekend.
Osoby zainteresowane kupnem tokenów przed powyższym terminem prosimy o kierowanie zapytań do Właściciela SkyUP.pl - Krynia. Sugerowanymi formami kontaktu są:
Fanpage SkyUp.pl wybierając opcję "Zakup tokenów". Obecni tam konsultanci pozwolą na bezpieczny i szybki zakup tokenów, nawet jeśli Krynio będzie offline.
Inną sugerowaną formą kontaktu jest bezpośrednie zwrócenie się do Krynia na Teamspeaku ts.skyup.pl
W skrajnym przypadku można także wysłać wiadomość na skyup.pl/forum lub napisać maila na [email protected]
Te kanały zapewniają odpowiednie bezpieczeństwo dokonywanej transakcji i płynność przekazu informacji. Wiadomość na serwerze nie jest możliwa.
Jednocześnie informujemy, że razem z nową wersją sklepu cena SMS za jeden token zostanie zwiększona o +/- 17gr. Przymierzamy się także do zmian cennika TokenShopu - zmiany nastąpią w ciągu najbliższych dwóch miesięcy.
Administracja SkyUP.pl
Wiadomość z dnia 27.03.2018:
Szanowni Państwo,
z dniem 27 marca 2018 roku jesteśmy zmuszeni wstrzymać możliwość doładowania tokenów za pomocą PaySafeCard i przelew.
Obecny operator tych płatności - HomePay sp. z o.o. od stycznia br. nie wywiązuje się z umowy i zalega z wypłatą środków. Sprawą zajęła się już Komisja Nadzoru Finansowego, a także sąd powszechny z domniemaniem popełnienia przestępstwa skarbowego i gospodarczego, w szczególności defraudacji.
W związku z tą sytuacją podjęliśmy już rozmowy z potencjalnymi przyszłymi operatorami. Planujemy również wprowadzenie nowych opcji płatności, takich jak BLIK, PayPal, czy karty płatnicze oraz zmianę cennika. Wprowadzenie zmian może potrwać w skrajnym przypadku nawet do trzech tygodni. Mimo to, dołożymy wszelkich starań, żeby okres przejściowy był jak najkrótszy i mamy nadzieję, że w przyszłym tygodniu transfery pieniędzy będą już działać jak należy.
Zapewniamy także, że powyższe okoliczności nie zagrażają ciągłości finansowej SkyUP.pl, ani jego dalszemu funkcjonowaniu. Zakupione tokeny oraz usługi w dalszym ciągu pozostają na Państwa kontach.
Przepraszamy za utrudnienia i prosimy o cierpliwość.
Administracja SkyUP.pl